Nastavení grafiky: Porovnání verzí
Z Xpl CZ
Řádka 2: | Řádka 2: | ||
− | * '''texture resolution''' - rozlišení textur, nastavte pokud možno na ''extreme res!'', uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. | + | * '''texture resolution''' - rozlišení textur, nastavte pokud možno na ''extreme res!'', uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. Aktuálně vyžadovaná velikost paměti se zobrazuje v dialogu úplně dole. |
* '''gamma''' - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru. | * '''gamma''' - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru. | ||
* '''run full-screen at this resolution''' - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku. | * '''run full-screen at this resolution''' - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku. | ||
* '''draw per pixel lighting''' - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše. | * '''draw per pixel lighting''' - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše. |
Verze z 4. 12. 2015, 20:59
- texture resolution - rozlišení textur, nastavte pokud možno na extreme res!, uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. Aktuálně vyžadovaná velikost paměti se zobrazuje v dialogu úplně dole.
- gamma - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru.
- run full-screen at this resolution - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku.
- draw per pixel lighting - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše.