Nastavení grafiky: Porovnání verzí

Z Xpl CZ
Přejít na: navigace, hledání
 
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.)
Řádka 1: Řádka 1:
 
[[Soubor:Xpl_grafika.png]]
 
[[Soubor:Xpl_grafika.png]]
  
 
+
* '''texture resolution''' - rozlišení textur, nastavte pokud možno na ''extreme res!'', uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. Aktuálně vyžadovaná velikost paměti se zobrazuje v dialogu úplně dole. Měla by být vždy nižší než je paměť na grafické kartě.
* '''texture resolution''' - rozlišení textur, nastavte pokud možno na ''extreme res!'', uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. Aktuálně vyžadovaná velikost paměti se zobrazuje v dialogu úplně dole.
+
 
* '''gamma''' - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru.
 
* '''gamma''' - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru.
 
* '''run full-screen at this resolution''' - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku.
 
* '''run full-screen at this resolution''' - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku.
 
* '''draw per pixel lighting''' - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše.
 
* '''draw per pixel lighting''' - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše.
 +
 +
Další informace:
 +
* [http://www.x-plane.com/?article=setting-the-rendering-options-for-best-performance EN návod na optimalizaci FPS]
 +
* [http://www.x-plane.com/?article=configuring-the-rendering-options EN popis voleb]
 +
* [http://developer.x-plane.com/2011/12/tips-for-better-frame-rates-pt-1 další EN návod na optimalizaci FPS]

Aktuální verze z 4. 12. 2015, 21:21

Xpl grafika.png

  • texture resolution - rozlišení textur, nastavte pokud možno na extreme res!, uvidíte pak např. ortofoto v maximálním rozlišení a nebudete ho mít rozmazané. Pokud ale máte grafickou kartu s malou pamětí (1 GB), může mít toto nastavení v určité kombinaci krajiny a letadla smrtící dopad na FPS a je potřeba nastavit rozlišení nižší. Aktuálně vyžadovaná velikost paměti se zobrazuje v dialogu úplně dole. Měla by být vždy nižší než je paměť na grafické kartě.
  • gamma - nastavení gammy. Pokud se vám krajina zdá hodně světlá, je možné tímto nastavením celý obraz v simulátoru ztmavit, zvýraznit. Default hodnota je 2.2, nastavením na např. 1.8 se obraz ztmaví. Pozor, změna se projeví až po restartu simulátoru.
  • run full-screen at this resolution - při zaškrtnutí neběží XPL v okně, ale na celou obrazovku. V některých případech může při běhu na celou obrazovku simulátor běžet plynuleji, na vyšším FPS. Pokud nutně nepotřebujete mít simulátor v okně, je lepší používat běh na celou obrazovku.
  • draw per pixel lighting - řeší počítání osvětlení, zaškrtnout, na moderních kartách by to mělo být bez výrazného dopadu na výkon. Pokud není zaškrtnuto, pak některá letadla se vykreslují v kokpitu špatně, dělá to příliš jasné odlesky na velké ploše.

Další informace: