Jak vytvořit jednoduché objekty: Porovnání verzí

Z Xpl CZ
Přejít na: navigace, hledání
 
Řádka 3: Řádka 3:
 
Nejčastěji používané modelovací programy:
 
Nejčastěji používané modelovací programy:
 
* Sketchup s pluginem [http://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html SketchUp2XPlane] (zdarma, jednoduchý na používání)
 
* Sketchup s pluginem [http://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html SketchUp2XPlane] (zdarma, jednoduchý na používání)
* Blender s pluginem [https://github.com/der-On/XPlane2Blender XPlane2Blender] (zdarma, velice mocný, ale složitější) [[blender_preparation|návod]]
+
* Blender s pluginem [https://github.com/der-On/XPlane2Blender XPlane2Blender] (zdarma, velice mocný, ale složitější) -- [[blender_preparation|návod]]
 
* AC3D s [http://developer.x-plane.com/tools/ac3d-plugin/ pluginem pro X-Plane] (komerční, jednoduchý, oficiálně doporučovaný?)
 
* AC3D s [http://developer.x-plane.com/tools/ac3d-plugin/ pluginem pro X-Plane] (komerční, jednoduchý, oficiálně doporučovaný?)

Aktuální verze z 5. 12. 2015, 10:55

Objekty se vytváří pomocí 3D modelovacích programů. Soubor s objektem pro X-Plane (.obj) je obyčejný textový soubor. Objekt je tedy možné vytvořit i v poznámkovém bloku ve Windows. Není to ale tak pohodlné :). Modelovací programy většinou X-Plane formát nepodporují a je potřeba do programu doinstalovat plugin pro export/import.

Nejčastěji používané modelovací programy: