Čtverce: Porovnání verzí

Z Xpl CZ
Přejít na: navigace, hledání
(Čtverce SR)
(Česká republika)
Řádka 3: Řádka 3:
 
==Česká republika==
 
==Česká republika==
  
*51 / 14 : Šluknov, velmi malé území
+
*''51 / 14 : Šluknov, velmi malé území''
*51 / 15 : Zcela zanedbatelné území na severu republiky, jen pár km na hranicích s Polskem
+
*''51 / 15 : Zcela zanedbatelné území na severu republiky, jen pár km na hranicích s Polskem''
  
 
*50 / 12 : Aš, Cheb, Karlovy Vary
 
*50 / 12 : Aš, Cheb, Karlovy Vary
Řádka 12: Řádka 12:
 
*50 / 16 : Broumov, Rychnov nad Kněžnou
 
*50 / 16 : Broumov, Rychnov nad Kněžnou
 
*50 / 17 : Krnov
 
*50 / 17 : Krnov
*50 / 18 : Velmi malé území nad Ostravou na hranicích s Polskem
+
*''50 / 18 : Velmi malé území nad Ostravou na hranicích s Polskem''
  
 
*49 / 12 :
 
*49 / 12 :

Verze z 27. 1. 2015, 09:55

X-Plane si data ke scenerkám ukládá do souborů, které jsou děleny do čtverců a to podle zeměpisných souřadnic. Vždy celý poledník a rovnoběžka vymezují jeden čtverec. Například Litomyšl má souřadnice N49.872880 E16.306447, což znamená, že připadná scenerka v této oblasti bude zapsána do souboru +49+016.dsf. Vždy se bere číslo zaokrouhlené dolů. Toto dělení na čtverce má význam například při stahování ortofota, kdy si stahujete právě jeden takovýto čtverec.

Česká republika

  • 51 / 14 : Šluknov, velmi malé území
  • 51 / 15 : Zcela zanedbatelné území na severu republiky, jen pár km na hranicích s Polskem
  • 50 / 12 : Aš, Cheb, Karlovy Vary
  • 50 / 13 : Chomutov, Most
  • 50 / 14 : Česká Lípa, Mělník, Praha
  • 50 / 15 : Vrchlabí, Hradec Králové, Pardubice
  • 50 / 16 : Broumov, Rychnov nad Kněžnou
  • 50 / 17 : Krnov
  • 50 / 18 : Velmi malé území nad Ostravou na hranicích s Polskem
  • 49 / 12 :
  • 49 / 13 :
  • 49 / 14 :
  • 49 / 15 :
  • 49 / 16 :
  • 49 / 17 :
  • 49 / 18 :
  • 48 / 13 :
  • 48 / 14 :
  • 48 / 15 :
  • 48 / 16 :
  • 48 / 17 :

Slovensko

  • 49 / 17
  • 49 / 18
  • 49 / 19
  • 49 / 20
  • 49 / 21
  • 49 / 22
  • 48 / 16
  • 48 / 17
  • 48 / 18
  • 48 / 19
  • 48 / 20
  • 48 / 21
  • 48 / 22
  • 47 / 17
  • 47 / 18