Jak vytvořit jednoduché objekty: Porovnání verzí
Z Xpl CZ
Řádka 3: | Řádka 3: | ||
Nejčastěji používané modelovací programy: | Nejčastěji používané modelovací programy: | ||
* Sketchup s pluginem [http://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html SketchUp2XPlane] (zdarma, jednoduchý na používání) | * Sketchup s pluginem [http://marginal.org.uk/x-planescenery/tools.html SketchUp2XPlane] (zdarma, jednoduchý na používání) | ||
− | * Blender s pluginem [https://github.com/der-On/XPlane2Blender XPlane2Blender] (zdarma, velice mocný, ale složitější) [[blender_preparation|návod]] | + | * Blender s pluginem [https://github.com/der-On/XPlane2Blender XPlane2Blender] (zdarma, velice mocný, ale složitější) -- [[blender_preparation|návod]] |
* AC3D s [http://developer.x-plane.com/tools/ac3d-plugin/ pluginem pro X-Plane] (komerční, jednoduchý, oficiálně doporučovaný?) | * AC3D s [http://developer.x-plane.com/tools/ac3d-plugin/ pluginem pro X-Plane] (komerční, jednoduchý, oficiálně doporučovaný?) |
Aktuální verze z 5. 12. 2015, 10:55
Objekty se vytváří pomocí 3D modelovacích programů. Soubor s objektem pro X-Plane (.obj) je obyčejný textový soubor. Objekt je tedy možné vytvořit i v poznámkovém bloku ve Windows. Není to ale tak pohodlné :). Modelovací programy většinou X-Plane formát nepodporují a je potřeba do programu doinstalovat plugin pro export/import.
Nejčastěji používané modelovací programy:
- Sketchup s pluginem SketchUp2XPlane (zdarma, jednoduchý na používání)
- Blender s pluginem XPlane2Blender (zdarma, velice mocný, ale složitější) -- návod
- AC3D s pluginem pro X-Plane (komerční, jednoduchý, oficiálně doporučovaný?)